Q & A Tennispark Sloterplas
Zie hieronder de meest gestelde vragen met antwoorden, en andere belangrijke informatie rondom Tennispark Sloterplas
Ik zie als zomerlid alleen baan 7&8 om te reserveren. Hoe kan dat?
Dit zijn de reserveringsbanen voor niet-leden. Zorg dat u ingelogt bent en verwijder eventueel de cookies in uw browsergeschiedenis.
Waar kan ik mijn spelerscode vinden?
Wanneer u inlogt op https://sloterplas.baanhuur.nl en naar het 'Mijn profiel' tab toegaat, zie u hier uw spelerscode.
Mijn spelerscode werkt niet, wat moet ik doen?
Let goed op dat u bij het kopiëren geen spaties voor of achter de spelerscode meeneemt. Voer hem desnoods handmatig in. Als hij echt niet werkt, mail dan naar info@tennisparksloterplas.nl.
Wat gebeurt er als mijn reservering niet door kan gaan, zoals bijvoorbeeld bij slecht weer?
Het beleid omtrent reserveringsvoorwaarden vind u op https://sloterplas.baanhuur.nl/content/reserveringsvoorwaarden. Voor vragen kunt u mailen naar info@tennisparksloterplas.nl
Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?
Als u naar https://sloterplas.baanhuur.nl/ gaat en op het 'Mijn profiel'-tab klikt, zie u onder uw e-mail adres 'Wijzig gegevens' staan. Wanneer u hierop klikt kunt u onderaan 'Informatieve mailings ontvangen' aanvinken om u aan te melden voor de nieuwsbrief.